18 februari

goddag, !
idag har jag värkligen haft otur. jvla skit dag asså !
till o börja med så vaknade jag med värsta huvudvärken & kunde knappt andas (det kändes typ som att nån tröck emot mina lungor, det var skit läskigt) & så hade jag as ont i magen. så jag fick stanna hemma. sen skulle jag gå upp efter ett tag & äta frukost, och då skulle jag ta juice men tydligen så hade dom drukit upp den. så jag fick dricka vatten till frukost liksom bläää !, ja sen höll min mobil på att pajja, men jag fixade den sen !
ja det var typ all otur, men aja nu struntar vi i oturen. lite senare så ringde linfs mej & vi pratade lite, och sen pratade jag lite med dilara också, hon var helt galen . för att jag hade gjort en sak, hahahahha x)
jadu , sen så sms:ade jag lite med tim, stackaren som är i skolan ;P , haha skojja, jag ska ju till skolan imorn så !
sen skulle jag göra min lunch , jag gjorde fiskpinnar. fick lov att göra det. mamma sa att det var nyttigt, jag bah ; ahh visst..? sen så typ har jag suttit vid datorn, (playahead,blogg,msn) typ. as tråkigt men endå.
men nu ska jag kolla på film & försöka vila lite.
hej hopp gummi-snopp !

dagens dialog ;
mamma ; sätt på ugnen?
jennifer ; gör det själv. HAHAHAHA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: