It Feels Like Insomnia


Hej! Idag har det bara varit en vanlig skoldag förutom att vi slutade två timmar tidigare än vad vi brukade. så det var jätte skönt! Efter det var jag med Felicia en stund, vi gjorde inte så mycket. Sen åkte jag hem&åt middag. Och nu sitter jag här framför bloggen & försöker komma på en julklapp till min mamma. Någon som har något tips? yeeeeey, imorn ska jag på julmarknad med klassen i gamla stan. Mysigt va? Ska också passa på då att köpa lite julklappar. På söndag fyller min bästevän Matti år, glöm inte att gratta honom. Nu måste jag plugga lite. Skriver kanske mer sen

Kommentarer
Postat av: tanyamasih.blogg.se

fin blogg =)

2008-12-24 @ 22:02:50
Postat av: Jonas !

like it ;) <3

2008-12-24 @ 23:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: