Förlåt för dålig uppdatering!

Hej!
Ska nu sätta mig ner & göra klart so:n. Imorn är det bara 9 skoldagar kvar tills 3 veckors jul-lov! Gud så skönt. Vad ska ni göra under julen? Själv ska man kanske fira den med sin Bästevän Matti & hans familj/släkt. Eller så blir det mysig hemma kväll med familjen som är det vanligaste. Men man måste ju alltid pröva nya saker! Under nyår har jag massor med planer, men inte bestämt mig än. Kanske ska fira den med Carolina & några till. Eller så blir det med min älskade kusin Emelie. Vi får se. Det enda jag vet är att det kommer bli miljontals bilder från nyår om det är med Emelie, hon är en riktig fotoberoende person. Idag ska jag också skriva klart min önskelista som jag ännu inte har gjort, fy på mig! Tänkte skriva den här i bloggen.

Jennifer's Önskelista :
- Pengar
- Iphone (med comviq k)
- Locktång BaByliss Press N' Curl Ceramic
- Kläder
-    MaryKay Lipgloss - MK Signature Nourishine - Starry & Pink Diamonds
- Parfymer / Miss Dior Chèrie eller Pure Poison
- Apple Mac Laptop
& Mycket mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: