myskväll med bästevän

hej, igår var jag med linfs hela dagen. vi hade en liten tjejkväll, vi hyrde film & tjockade oss med godis. taha.
vi hyrde perfect stranger (med halle berry & bruce willis) den var bra, men lång tråkig. linfs somnade som sagt. så jag låg och kollade halva filmen själv. haha. sen efter att vi hade kollat så satt vi lite vid datorn, eller ja linfs gjorde. jag pratade i telefon med tim. sen åkte linfs hem runt halv 1 på kvällen. jahdu, idag ska jag typ vara med tim. vet inte vad vi ska hitta på. men han får iaf följa med mig när jag ska lämna filmen.
lägger in resten av bilderna från igår lite senare, för att linfs har dom på sin mobil. & hon är hos sin pojkvän just nu. så hon lägger in dom ikväll när hon kmr hem. taha.
men nu ska jag sminka mig.
pussen / J



1. bästev + min sötaste katt
2. jag
3jag&min katt

Kommentarer
Postat av: lina

thihi, nu är jag hemma. jag lägger in dom på min blogg. så du kan ta dom dära ;)

puss, love you moste !

2008-04-06 @ 19:21:52
URL: http://linfsthebest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: