en härlig lördag

hej, kom hem från tim för ett tag sen. har sovit där sen igår. vi vaknade jätte tidigt, så vi satte på en film. och sen efter en liten stund gick vi ner och åt frukost, sen gjorde vi inget speciellt.
när jag kom hem ställde jag mig i duschen, & sedan myste jag lite med min kissemisse (ninja). taha, roligt namn eller hur? ikväll ska mormis&morfis komma hit, & så ska vi äta räkmackor & kex och så vidare. och så vill mamma självklart att de ska ta med sig filmer på mej&denise när vi var små. pinsamt värre. hahaha. dom tar säkert med sig den filmen då när jag typ var 3år & hade as kul för att jag skulle döda en spindel. gud så roligt vah? =)
men nu måste jag diska, haha får pengar för det (aa)
pusshej / eran härliga jennifer
image148

Kommentarer
Postat av: Lina

hahah , jag kan diska (a)

2008-04-12 @ 22:44:40
URL: http://linfsthebest.blogg.se
Postat av: adam

härlig bild !

2008-04-23 @ 12:31:02
Postat av: Christoffer

bra dagbok XD

2008-04-23 @ 14:52:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: