bråkar du med mig, bråkar du med linfs. hahahaa x)

sho ,
idag var en helt vanlig skoldag. förutom att jag och linfs bestämde oss för att inte ha smink på oss. taha.
usch idag på hemkunskapen så gjorde vi någon äcklig fisk, & så fick jag ju vara med niclas H, gud han skrattar hela tiden. och suger verkligen på att laga mat. haha .
sen efter skolan, så klädde jag&dilara ut linfs. så att hon såg ut som en kille. hahahhahah. alla trodde att det var en kille också. vi drev typ med alla.
sen råkade jag & linfs knocka varandra också så jag har värsta bulan (aa) , tahah.
men nu måste jag plugga matte&so bajs. ska ringa linfs sen.
pussen
image146


Kommentarer
Postat av: karrros@

lika fin me smink som utan smink (A)

2008-04-11 @ 16:15:25
Postat av: jenfs

haha mjo eller inte, ;) tack endå gumman.

2008-04-22 @ 13:00:11
URL: http://jennfs.blogg.se
Postat av: _wakeit

nice (:

2008-04-23 @ 14:04:25
Postat av: basse

sötnos :D

2008-04-24 @ 21:32:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: