6 mars

hejsan , idag har jag typ varit med tim. taha när jag ringde honom och frågade var han var, han bara ; räkna till tre. jag bara : ett två tre . & sen plingade det på dörren, haha. lite roligt. vi gjorde lite allt möjligt, vi lämnade filmen som jag & linfs hade hyrt dagen innan. så vi gick till filmkedjan, där så lämnade vi filmen & han köpte lite godis.
sen typ nu har han åkt hem, för att han skulle upp tidigt imorn.
just nu sitter jag och snackar med min syster, som har kommit hem från stan. hon var lite ledsen, så jag pratade lite med henne.

bilderna från igår ;


1. jag
2 & 3 jag & bästev.


Kommentarer
Postat av: [email protected]

asså ni är världens sötaste.

2008-04-21 @ 20:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: