hej hej 9/9-07. <3

tjena. igår 8/9 var jag med Lina,Micke & Wille på bio. På heron . Vi hade as kul. Vi kom dit vid typ halv 5 tiden, & våran bio började 18:35. När vi kom dit så gick vi runt lite. Haha vi gick in på media market, & då när vi kom till cd-skivorna så kom wille på att vi skulle ha en tävling.. Haha vi (Jag&Lina) skulle hitta ABBA. & dom skulle hitta michael jackson . Haha vi vann för att vi är bäst. haha . jag & lina hittade skivan före dom. sen gick vi och åt. & vi satt och snackade ganska länge. sen gick vi runt lite igen. Sen så gick vi upp & köpte godis HAHA. Vi såg Rush Hour 3. DEN VAR SÅÅÅ ROLIG OCH SÅÅ BRA. ett bra film tips iaf. micke & jag höll på att garva ihjäl oss. xD
Sen efter filmen så var klockan typ 20 över 8 . och willes mamma väntade på han & micke. så då sa vi hejdå & kramade dom . sen åkte jag & lina också hem , linas mamma hämtade oss.

men nu ska jag gå . Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: