HEL SJUK DAG ! 31 OKTOBER <3

halloj, imorse vaknade jag vid ungefär 11 tiden. Min katt väkte mig. haha. sen under dagen så var jag bara hemma o latade mig. sen vid ungefär 3 tiden så åkte jag ner till ishuset & skulle träffa Tim ! sen gick vi hem till honom. Haha på vägen dit så tänkte vi ta bussen men när jag såg bussen precis åka från stationen så sa jag till tim som hade sagt ; ska vi ta bussen? jag bah ; aa spring efter den då? hahha. xD sen när vi kom hem till honom så kollade vi på en film (komedi) , den var as rolig. den hette ; my boss daughter ! den var grymt rolig. Sen när jag typ skulle lägga mig ner så slog jag i huvudet i säng kanten, fy fan vad det gjorde ont men jag & tim as garva iaf. Sen efter filmen så låg vi typ och pratade om både seriösa grejs & roliga grejs. HAHA det var as kul när Tim skulle slå sin mobil i väggen men så råkade han slå sig själv på knäet istället & jag började as garva (han med) . men han fick lite ont iaf, för att han tog i som fan. Sen när jag skulle hem så orkade ingen av oss resa oss från sängen , så där låg vi en liten stund & sa till varandra att den ena skulle gå upp och hjälpa den andra upp. haha . han vann då. jag fick nog & reste på mig. haha. sen följde han med mig till bussen, vi hade värsta tajmingen. när vi kom dit så vare bara 3 minuter kvar tills den skulle komma. Vi bah : oh shiet, tänk om vi hade legat kvar längre. haha.
klockan var liksom tio.
imorn ska jag kanske gå på bio med felicia & det ser jag fram imot. =)
annars vet jag inte vad jag ska göra, men ni får läsa min blogg imorn då.

aja, vi ses / jennfs

Kommentarer
Postat av: smocken.blogg.se

jag fyllde år då:)

2008-08-03 @ 14:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: