hej ! 29 oktober

förlåt att jag inte skrivit på typ flera veckor men jag har haft as stressigt. som tillexempel förra veckan så hade vi engelska prov på onsdagen & på fredagen skulle SO-uppgifterna vara helt klara. så jag pluggade as mkt den veckan. Men som tur var så gick allt galant. Ja dagens läge så mår jag toppen . Idag har jag varit hemma och softat typ, efter som att det är ju höstlov ! skönt eller vadå? imorgon ska jag vara med Julia & det ser jag fram imot. har typ inte varit med henne på as länge. Haha en kille som heter Tim stog typ och lekte med en städborste och så trampa han på den så den flög upp i ansikte , HAHAHA shiet vad jag skratta då. fyfan vad kul det var.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: