2 november <3

hejsan, Idag vaknade jag as tidigt för att min mobil plingade. Jag hade fått ett sms från min kära pappa. Jag var as orolig igår kväll han hade typ inte hört av sig på 3 veckor ! jag låg och tänkte på honom hela kvällen igår. Han är endå den bästa pappan i världen. Ni kanske inte tycker det, men jag gör det ! I smset skrev han att han hade legat inne på sjukhus i 3 veckor, & då fick jag ennu mer panik & blev ennu mer ledsen. så då beslöt jag för att pröva att ringa honom ! han svarade också ! Han sa att hans hjärta hade slagit i otakt & att han ska äta medicin. Jag blev överlycklig över att han mådde bra & att han skulle få åka hem idag. Min kära pappa. Vad skulle jag göra utan honom?
Jag ska kanske åka till honom ikväll, ska nog köpa med mig blommor & ett kort.
Sen kanske min kusin Emelie kommer också. Det blir ju bara ennu roligare då. Vi hittar alltid på något att göra. vi kanske ska gå halloween hahahahha XD ! vi är helt knäppa !
Men nu ska jag sminka mig, klev precis ur duschen!

PUUUUUUUSS & KRAAAAAAM

Kommentarer
Postat av: emelie

men jovisst!, vem äslkar inte sin pappa? jag älskar min pappa as mycket. men det finns stunder då man bara hatar honom. Vilket det finns för alla. men innerst inne vet man att man älskar honom ändå =).
japp vi ska ha så jävla kul jennifer ! ;D
jag älskar dej mest av alla. ALLTID vi & våra påhitt säger jag bara =)

2007-11-02 @ 15:02:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: