1 november ! <3

tjolla ! idag har jag varit på bio med felicia , vi såg Mr.Woodcock . den var as rolig, ett bra bio tips =) Haha när vi väntade på att filmen skulle börja så kom det 3 killar fram till oss och frågade om vi ville köpa ena killen för 5 kr.Hhaha gosh liksom . xD jag & felicia började as garva. sen efter filmen så åkte jag hem till Tim , klockan var typ halv 9 redan då. jag & tim hade as kul. först tänkte vi spela Buzz men det blev inte av. vi låg typ och snackade as länge & garvade som fan. Jag var typ där till halv 12 på natten, sen skulle jag ta bussen hem. Tim följde med mig till busstationen. Så nu kommer jag inte få träffa honom på hela helgen. Han ska på hockey cup. Hoppas det går bra för dom ! Men nu måste jag sova.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: