Onsdag 20/6-07

Hejsan ! =)
Idag ska jag hem till mamma(tumba) & just nu så är jag skit hungrig , har inte ätit nån frukost och klockan är 14:19. och ingen lunch heller. xD . Jag vaknade fan vid halv 1 idag.
När jag kommer hem till mamma ska jag sätta mej i solen, det är ju sånt strålande väder idag :) ,
Imorrn kommer carolina HEM ! =D <33 Jag har längtat så himla mkt .
Jag tror att jag ska vara med carolina i helgen eller nått =) , vi kommer nog ha skit skojj som alltid. haha .
Idag blir det nog lugnt, jag ska nog inte göra något speciellt.
Hahaha det ända jag vet är att mamma saknar mej redan och jag har bara varit hos pappa i 3 dagar xD .
Hahah hon e liten konstig hon =P.
Jaa det var väll typ allt om idag, antar jag.

PUSS / J.O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: