Måndag 18/6-07

Heej ! = )
Idag vaknade jag av att jag hade min mobil låg i sängen och då råkade jag trycka på en knapp så musiken började spela, och klockan var halv 9 !! .
Senare skulle jag träffa emelie i stan, vi gick och åt på pizza hut . Haha vi åt lunch buffé där. 
Sen gick vi hem till mej (hos pappa) på södermalm, och så hade vi inget att göra så då gick vi ut i parken.. Där var det inte speciellt roligt heller. Haha.
Sen var vi och köpte godis på konsum till kvällen. Vi tog också lite roliga kort i parken xD.
Jag och Emelie har haft lite roligt och skoojjat idag också.
Jag hoppas att det blir lika kul imorrn även fast emelie ska hem senare : /  ,

Puss & Kram / Eran Jennifer

Kommentarer
Postat av: emeliuw

hej söt, jau det var riktigt sköj alltså,:)
/Emeliuw

2007-06-19 @ 14:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: