~ Torö ~

Hejsan , det var ett tag sen jag skrev , men jag har varit borta i en vecka på min bästis land, vi hade as kul där.
Första dagen vi kom dit (måndag) så gick vi till lilla badet & tog as fina kort. Sen skulle lina visa mej utsikten , åh herregud vad fint det var där asså. Sen skulle vi äta middag. nästa dag på tisdagen så gjorde vi typ samma sak , fast vi solade också !! , det var as fint väder på torö , Torö ligger lite utanför nynäshamn. På onsdagden åkte vi in till nynäshamn och gick runt i "staden" och kollade. Det är inget imot stockholm asså hahaha , xD men det var lite roligt där.. sen på vägen hem så satt vi i bilen & helt plötsligt så kom "satelit" låten upp på radion , och alla bara satt och sjöng på den , haha . Senare samma dag så beslöt vi oss att tälta, vi sov en stund men sen vaknade vi av att det ös regnade så då kunde inte vi sova, så vi gick in och la oss. Sen på torsdagen så hade vi inget att göra, vi solade nog mest & läste tidningar. Sen på fredagen så solade vi utan solkräm på bryggan så då brände vi oss på ryggen & i ansiktet as mkt, det var ju som sagt fredagen den 13. Så det var dagens otur då. fast jag & lina har blivit as bruna. tycker jag iaf  , haha xD. men jag ska bara säga att veckan på torö med lina har varit helt jävla underbar. glömmer den aldrig.
men nu ska jag gå , jag snackar faktist i telefon just nu , så det är lite svårt att skriva allt då .

pussar / jennfs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: