Tisdag 3/7

Hallow allihoppa ! ;) <3
Idag vaknade jag vid tio tiden och gick upp och åt frukost, jag var inte hungrig alls , jag brukar typ aldrig vara det på morgorna längre. Senare åkte vi till mormor & morfar och fikade , haha mormor hade bakat bullar.
Sen skulle jag möta Lina i tumba centrum kvart i 1 . Vi hade as kul , vi åt & provade kläder , inte bara det , jag köpte en jätte fin tröja , och Lina köpte en likadan, haha xD . Sen kunde hon inte vara så länge till för att hon skulle till skansen haha xD. Jag själv åkte hem och satte mej vid datan och degade haha . Men sen var jag ute på gården också,.. :) Sen träffade jag ett par roliga personer som jag känner asså, så stod jag och pratade med dom en stund , sen gick jag in och då följde jag med och hyrde film. Jaup, det var typ allt, juste ! till filmen åt jag ben&jerrys glass , haha är fan beroende av den xD .

Varma kramar / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: