söndag 8/7

halloj !
idag vaknade jag vid tio tiden, men sen låg jag kvar i sängen och degade lite , sen pratade jag i telefon , haha tack allesammans som ringde,smsade och skrev grattis till mej , jag fick jätte mkt sms & gb:n. Skit gulligt asså.
Puss på er alla , igår hade vi fika här hemma,jag fick presenter & så var jag med kompisar, ! Min födelsedag igår ägde allt. det var den bästa födelsedagen i hela mitt liv tror jag , för att jag har så jätte många gulliga vänner.
idag ska jag vara med kompisar igen tror jag , ;) Jag måste hinna packa också , för att imorrn ska jag till min bästis land (torö) , vi ska vara där i en vecka , kommer att sakna as många . Men jag nås alltid på mobilen så , ring,smsa eller skriv ett gb , jag svarar alltid ;) kanske inte på gb:t då , men det gör jag när jag kommer hem .
men nu orkar jag inte skriva mer,  :p

puss&kram / Jennifer

Kommentarer
Postat av: emma

grattis i efterskott :)

2007-07-08 @ 13:19:23
URL: http://emmalindau.blogg.se
Postat av: Carolina

Jennifer jag saknar dej mega myk , hoppas du inte glömmer mej näru är på torö.
Pussar & Kramar<33

2007-07-12 @ 18:23:22
URL: http://almqvist.sprayblog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: