Söndag 1/7

Heeej alla söta där ute ! ;) <3
Jag har inte skrivit på ett ganska långt tag , har inte haft så mkt tid.. Men jag hoppas att det går bra ändå ;),
Idag har jag nog inte gjort så mkt , mest tagit det lugnt , jag var nämligen sjuk igår så jag var hemma och vilade lite idag , men imorrn ska jag vara med min bästis Lina. Jag vet inte vad vi kommer att hitta på, men nått kul blire nog som alltid. xD
Den senaste veckan hare nog inte hänt så mkt , Jag har varit med kompisar & varit på bio , Jag såg pirates of the carabien 3 , den var faktist jätte bra. Den borde ni se , ;) ett litet film tips haha . Och så har jag kollat på film hemma hos lina xD . Hahah vi såg Hajar som hajar , Hahahahha , vi höll på att garva ihjäl oss.
Och så såg vi I,robot med will smith . han är en bra skådespelare. ;)
Jaup, Nästa vecka ska jag kanske till min bästis land (torö), jag och lina kommer nog mest hänga vid utsikten och checka solnedgången ;) härligt härligt, det kommer nog komma en massa kort också ;)
Men nu orkar jag inte skriva nått mer ,

Puss så länge <3 / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: