Onsdag 4/7

Tjabba, ! ;) <3
Idag har jag värkligen inte gjort något speciellt, jag har varit hemma och degat. AS TRÅKIGT.
Jag gick med mamma till willys och handlade mat. Sen smsade jag lite med Lina , hon skrev att hon skulle till tumba och jag fick inte hänga med. Då blev jag chockad, men sen sa Lina att hon skulle köpa presenter till mej så då förstod jag , Jag undrar vad jag får , haha xD . Man känner sig lite barnslig när man tänker tanken "undra vad jag får" :P , hah man känner som när man var liten. Lina ska ägga mej den 7 Juli (på lördag) när jag fyller år. Jag ska vara med henne , kommer få mkt ägg på mej , haha xD . Jag har sagt att hon inte ska det men hon lyssnar självklart inte för att jag äggade ju henne när hon fyllde år den 8 Juni xD . Det var kul asså.
Det var typ all information jag har nu att medge ;)

Hare bra ! / Jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: