tjena ! 30/8-07

heej ! idag har jag varit i tråkiga skolan, haha fast det som var roligaste händelsen idag i skolan var när en tönt kille i min klass gjorde värsta fula grimarsen & sa något samtidigt, jag,vasse,micke,julia & dilara började fan as garva. XD & sen så har jag varit med kompisar. först efter skolan så åkte jag till tumba med min mamma & köpte en tröja & en halsduk . sen åkte vi hem & åt middag , sen gick jag ut & var med kompisar.
det var fan as kallt ute idag ju . som alltid eller vadå? imorgon är det sista skoldagen innan helg (SKÖNT) . i helgen ska jag sova ut förfan . & så ska jag åka till pappa kanske (lördag-söndag) & shoppa på lördagen med honom där han bor, på södermalm . .  =)

men nu ska jag göra min spanska läxa.

pusshej<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: