tjabba 24/8-07

hejsan , idag har jag varit i skolan,varit med lina & umgåst med familjen. Idag hade vi sovmorgon till 20 över 9 , fett skönt vah ? =) sen slutade vi klockan 1 också , så det var rena lyxet. Idag i skolan när jag & lina gick till våra skåp så vare några små barn (som gick i 4:an kanske) som gick bakom oss, det ena killen såg lite ledsen ut, han gick och kollade ner i golvet hela tiden. sen äre så att det sitter stora skåp på vägen & då så helt plötsligt när den där killen skulle kolla upp så gick han in i skåpet, HAHAH, jag & lina började as garva när vi hade gått förbi. xD fast stackars han , men det såg as kul ut & lät as kul, man hörde värsta smällen , det måste ha gjort as ont. xD
Sen efter skolan så var jag med Lina plutten, vi gick förbi kassmyra & hälsade på camilla,jan thore,marie & många fler . sedan gick vi hem till henne & satte oss vid datan ett tag, sen skulle hon duscha för att hon skulle åka till huddinge med sin mamma & köpa skor . LYCKO HENNE ! vill också ha nya haha xD
ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men eftersom att det är helg så blire nått alltid =)

men nu ska jag gå & umgås med min familj,

pusshej / jennifer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: