HEJSAN 18/8

hejhej sköna dag , idag har jag varit och shoppat i skärholmen med min syster denise , ! jag köpte ett par jeans,ett skärp & en tröja. =) det gick på ett tusen spänn. På åhlens i skärholmen blev jag & min syster om stylade i håret, mitt hår blev as fint faktist. Hahah, vid middags bordet i dag så började alla garva , jag & mamma skulle bestämma namn till en liten kattunge (min låtsas pappas mammas katt) jag ville att den skulle heta totte. & mamma ville att den skulle heta simba. då sa mamma ; katten kanske skulle heta simba!
jennifer sa ; vah ? skulle den inte heta tutte ?.... hahha oj jag menade totte.

HAHAHAHHAHAHA , råkade säga fel xD alla började as garva .

imorgon vet jag inte vad jag ska göra , men just nu pratar jag i telefon med en kompis, (kevin) =)

så här blev mitt hår & den där tröjan & skräpet köpte jag =) stolt !!  ; image7

pusshej / jennfs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: