hejsan 16/8-07

hallow, =) igår 15/8 var jag med lina, jag gick till henne, igentligen skulle jag varit med carolina igår men hon är magsjuk. :/ först när jag kom till lina satt vi vid datan en stund,sen gick vi och handlade bullar & saft , (hennes mormor & kusin andreas skulle komma) sen så skulle vi hälsa på våra gamla & bästa lärare (kassmyra) men dom var inte där , dom skulle komma på fredag, så vi kanske ska gå dit på fredag och hälsa på , Senare runt halv 3 så följde jag med lina till stallet, vi gjorde inget speciellt där men vi hade endå as kul .
Idag 16/8 ska jag vara med Lina , fast lite senare för att hennes kusin andreas & mormor skulle komma och fika hemma hos henne & sånt där. Men vi ska vara lite senare. Det är så synd att Carolina mår dåligt, saknar henne grymt mycket. Stackars henne som är magsjuk :(.

Nu orkar jag inte skriva mer, Hare bra
/Jennfs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: