Hejsan 12/8 ;)

hej allihoppa, jag har inte hunnit skriva så mkt , men nu ska jag skriva allt ;) .
Igår 11/8 var jag barnvakt med carolina åt hennes små brorsor alex (4år) & filip (3år). Vi hade faktist as kul , vi köpte godis efter som att dom fick äta det då (det var nämligen lördag , haha),vi solade,badade i vattenspridaren HAHA,kollade på film (ronja rövardotter) gulligt or what? & sen gjorde vi iordning lite lunch. Och senare på kvällen var jag & carro med några kompisar (två killar) efter maten , vi åt kina mat, carros mamma hade köpt hem det när dom kom hem :) , Jag fick faktist hundra kroner av carros mamma ( as snällt asså ) , jag hade inte behövt det men hon gav mej . xD . Imorgon 13/8 ska jag till stan med Carolina & köpa nått , hoppas att jag hittar nått.
annars har jag haft det as bra & hoppas att ni har haft det också. =)

nu ska jag sova , klockan är 23:19 & jag sitter och skriver i min blogg, är fan knäpp xD

pusshej / jennifer


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: